חובת גילוי מדיניות החזרת / החלפת מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן התשמ"א - 1981.
מדיניות החלפת מוצרים (שעונים ו/או תכשיטים):
ניתן להחליף מוצרים על פי החוק כדלהלן:
1. עבור רכישת שעונים עד 14 יום ממועד קבלת המוצר וכדלהלן.
2. עבור רכישת תכשיטים 48 שעות מיום קבלת המוצר וכדלהלן.
3. עבור רכישת בגדים 48 שעות מיום קבלת המוצר וכדלהלן.
ובלבד שהמוצר חדש בניילון עם המדבקות ותוית היצרן ללא שהוסרה התוית מן השעון או התכשיט או הבגד, ארוז באריזתו המקורית בצירוף תעודת האחריות והחשבונית המקורית הניתנים ללקוח ביחד עם המוצר, ושלא נעשה בו שימוש כלל.
3. אין החלפת ו/או החזרת מוצרים שנקנו במבצעים מיוחדים, כגון: בלאק פריידי, הנחות סוף שנה, חיסול מלאי וכד'
4. אין החלפות או החזרות לשעונים חכמים שנפתחו מאריזתם המקורית, דהיינו הניילון שעוטף את האריזה מהיצרן.
בנוסף, MNM SHOP נותנת ללקוחותיה בעת הרכישה (בכל קנייה מעל 350 שח) משלוח 1 חינם, (יצויין כי, אין באפשרותינו לתת משלוחים חינם ללא הגבלה עבור החלפות / החזרות גם אם לקוח טעה ו/או התבלבל ו/או אינו מרוצה מהמוצר שהזמין מכל סיבה שהיא, כגון: גודל לא מתאים, צבע לא מתאים וכד') ולכן, כאשר לקוח/ה רוצה להחליף מוצר מכל סיבה שהיא, ינתנו האופציות כדלקמן:
1. באפשרות הלקוח/ה להגיע לחנות בת"א להחליף את המוצר ללא עלות דמי שילוח
2. באפשרות הלקוח לשלוח את המוצר אלינו לחנות בת"א, ע"י שליח או דואר רשום, האחריות להגעת המוצר לחנות היא על הלקוח/ה בלבד, ועל הלקוח/ה יהיה מוטל עלות השילוח אליו חזרה במידה ויבחר בכך.
3. באפשרות הלקוח להשתמש בשירות חברת השליחויות שאנחנו עובדים איתה, שזה אומר "משלוח כפול", שעליו גובה חברת השליחויות 60 שח, קרי, 30 שח לכל כיוון, (יש לציין שמחיר זה הןא מחיר מיוחד רק לצורך החלפות). דהיינו: משלוח ראשון הוא המשלוח עם השעון שהלקוח/ה רוצה להחליף, מהחנות בת"א לבית הלקוח/ה, משלוח שני הוא אסיפת השעון שנמצא אצל הלקוח/ה והבאתו אלינו לחנות בת"א.
אריזה מקורית - "חפץ וכל חומר שהוא המשמש את היצרן או היבואן, כעטיפה למוצר שייצר או שייבא ושאינו מהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר ואינו חיוני לצורך שימוש במוצר".
מדיניות החזרת מוצרים (ביטול עיסקה):
ניתן להחזיר מוצר ולבטל עיסקה על פי החוק כדלהלן:
1. עבור רכישת שעונים עד 14 יום ממועד קבלת המוצר וכדלהלן.
2. עבור רכישת תכשיטים עד 48 שעות ממועד קבלת המוצר וכדלהלן.
3. עבור רכישת בגדים 48 שעות מיום קבלת המוצר וכדלהלן.
ובלבד שהמוצר חדש בניילון עם המדבקות ותוית היצרן ללא שהוסרה התוית מן השעון או התכשיט או הבגד, ארוז באריזתו המקורית בצירוף תעודת האחריות והחשבונית הניתנים ללקוח ביחד עם המוצר, ושלא נעשה בו שימוש כלל.
3. בנוסף, על מנת לתת שירות טוב ללקוחותינו ניתנת אופציה נוספת להחזרת מוצר כדלהלן: באפשרות הלקוח להשתמש בשירות חברת השליחויות שאנחנו עובדים איתה, שזה אומר אסיפת השעון שנמצא אצל הלקוח/ה והבאתו אלינו לחנות בת"א, עלות השירות זה הוא בסך של 60 שח.
אריזה מקורית - "חפץ וכל חומר שהוא המשמש את היצרן או היבואן, כעטיפה למוצר שייצר או שייבא ושאינו מהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר ואינו חיוני לצורך שימוש במוצר".
* ראה בתקנון האתר מדיניות החזרת מוצרים.
* ניתן לבטל הזמנה או להחליף מוצר מכל סיבה שהיא וללא צורך בפירוט נוסף.
* אפשר ליצור קשר איתנו בכל דרך לנוחיותכם (כאשר מספר ההזמנה בידכם) וההזמנה תבוטל במיידית!!
דמי ביטול: 5% ממחיר העסקה או 100 שח, לפי הנמוך מבניהם.
בנוסף יגבה בית העסק מהצרכן גם את עמלת הסליקה שגבתה חברת האשראי מבית העסק עבור ביטול העסקה.
דמי הביטול יחושבו על פי סכום העסקה הכולל ששילם הצרכן לרבות דמי הובלה לבית הצרכן.
בנוסף ינוכו דמי "משלוח חינם" בסך של 30 שח, הניתן ללקוח בעת הרכישה, שכן משלוח חינם מכל סוג שהוא לפי תקנון האתר ינתן ללקוח שלא מבטל את העיסקה.
למען הסר ספק עלות ההובלה של המוצר לבית העסק היא על חשבון הצרכן, בין בהחזרות ובין בהחלפות, כמו שפירטנו לעיל בהרחבה.